ریسه نواری12ولت تراکم240 لامپ

ریسه نواری12ولت تراکم240 لامپ

هنوز نظری برای این کالا ثبت نشده است

خرید کالا
شناسه‌ی کالا
ریسه نواری12ولت
۱
۰%
۱

معرفی

ریسه نواری 12ولت2835

پشت چسبدار:

متراژ بسته بندی 5متر، عرض ریسهpcb یک سانتیمتر، نوع چیپ2835ال ای دی با تکنولوژیsmd، ولتاژ ورودی12ولت، قابلیت برش هر2سانتیمتر، رنگ نور: ریسه نواری سفید، ریسه 12ولت نچرال، ریسه نواری 12ولت آفتابی.

ریسه نواری2835 با تراکم 240 درمتر با نور بسیار عالی، جدیدترین ریسه12ولت موجود دربازار به شمار میرود، که از لحاظ مقدار نور خیلی قوی تر و به خاطر تراکم بالا، نور بسیار یکدست تر از ریسه های نسل قدیم با تراکم 60 و تراکم120 می باشد.

 

ریسه نواری پشت چسبدار تراکم240 بدون رزین بوده که باعث میشود مقدار نور تولید شده بیشتر باشد و انتقال حرارت سرعت بیشتر و در نتیجه طول عمر ریسه نواری2835 بیشتر می شود، و ضمنا ریسه های نسل قبل که رزین داشتند به مرور زمان کدر می شدند، که در ریسه های بدون رزین این اتفاق نمی افتد.

چسب موجود در پشت ریسه نواری تراکم بالا،  باعث میشود که نصب آن راحتر شود و ریسه به محل مورد نظر به راحتی بچسبد، به یاد داشته باشید قبل از چسباندن، محل مورد نطر را با پارچه خشک تمیز کنید.

 

زاویه نور ریسه نواری 120درجه می باشد که از لحاظ پخش نور بسیار عالی است و با انعطاف پذیری بالایی که دارد باعث می شود کارایی فراوانی از جمله در نورپردازی فضاهای داخلی مانند: دکورها، لوازم چوبی، تابلو و استندهای تبلیغاتی داشته باشد. ضمنا جهت نورپردازی مستقیم یا غیر مستقیم به صورت مخفی قابل اجرا می باشد.

 

ریسه نواری3528 طول عمر بالایی دارد و در کاهش هزینه ها بسیار حائز اهمیت است، به یاد داشته باشید که جهت راه اندازی ریسه 12ولت باید از ترانس یا آداپتور 12ولت استفاده شود، برای اینکه بدانیم از چه ترانس و با چه ظرفیتی برای روشن کردن ریسه استفاده کنیم، هنگام خرید حتما از کارشناس فروش تهران تابش مشاوره بگیرید.

 

 

چنانچه فکر میکنید به این محصول نیاز دارید با کاشناس فروش تماس بگیرید: 2683214-0912

بررسی تخصصی

 

 

ثبت نقد و بررسی

امتیاز و دیدگاه کاربران

از مجموع ۰ امتیاز
شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید
خرید کالا
شناسه‌ی کالا
ریسه نواری12ولت
۱
۰%
۱
ورود/ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید

رمز عبور خود را وارد نمایید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
لطفا کد یکبار رمز ارسال شده به ایمیل یا موبایل خود را وارد کنید
شما قبلا وارد شده اید